štvrtok 20. júla 2017

Federer po Wimbledone: Podpora divákov je pre mňa skoro ako víťazstvo

Vlani tiekli Federerovi po tvári slzy, porážku v piatich setoch ťažko niesol. Moc túžil po ôsmom triumfe. Tento rok ustál situáciu ďaleko lepšie.

Ako sa s prehrou vyrovnáte? pýtali sa legendárneho Švajčiara na tlačovej konferencii.

"Pomerne rýchlo," odpovedal Federer. "Stále si myslím, že som odohral skvelý turnaj. Vyhral bet365 mobil som šesť zápasov, jeden prehral. Bilancia je stále dobrá. Ale samozrejme odchádzam s prázdnymi rukami. Našťastie som tu v minulosti vyhral, ​​takže mi nepríde, že by som sa musel za niečím naháňať. Veľmi rád by som zvíťazil znova, o tom niet pochýb. Ale ako som povedal - môžem byť spokojný s úrovňou mojej hry. Okrem dneška to bolo v pohode. "

Vlastne bol tohtoročný Federerov turnaj veľmi podobný vlaňajšiemu.Až do finále dominoval, skvele podával, ale na konci narazil na ťažkého súpera, svetovú jednotku. Maximálny výkon nedokázal zopakovať. "Djokovič bol pevný ako skala," pochválil švajčiarsky tenista srbského rivala už pri rozhovore na kurte.

Slávnostný ceremoniál tentoraz museli organizátori odložiť kvôli zatiahnutie strechy. Možno aj vďaka tejto pauze Federer rýchlejšie finálovú prehru vstrebal, zmieril sa s ňou. Uznal, že na Djokoviča jednoducho nemal, bet365 bonus bol na neho príliš dobrý.

Avšak dažďová pauza počas zápasu Švajčiarovi skôr uškodila. "Myslím, že dážď prišiel vo zlú chvíľu. Možno keby začalo pršať skôr, alebo trochu neskôr, bolo by to trochu lepšie, "povedal. "Na druhej strane som sa cítil v pohode.Nebolo to síce nijako he ktické, ale nebola to obvyklá prestávka.


Povedali nám, že sa budú snažiť, aby sme sa vrátili na kurt čo najrýchlejšie. Každopádne som rád, že sme odohrali finále pod odkrytú strechou, predsa len Wimbledon je vonkajšia turnaj, nie halový. "

Celkovo vraj boli podmienky oproti piatkovému semifinále s Andym Murrayom ​​iné. "Lopty možno lietali trochu pomalšie, pretože toľko nesvietilo slnko a vzduch nebol tak riedky. Ale to zápas nerozhodlo, len odpovedám na vašu otázku, "zopakoval Federer, že sa nechce vyhovárať.

Skúsený Švajčiar pri záverečnej reči divákom sľúbil - tak ako každý rok, že sa s nimi uvidí zase na budúcom Wimbledone. Po Federerových slovách sa spustil mohutný aplauz, pred i pri zápase mu ľudia vyjadrovali podporu.V závere finále sa tribúny snažili Djokoviča rozhodiť.

V bet365 Londýne sa opäť objavili tiež skalní fanúšikovia, pre niektoré z nich je muž s iniciály RF skoro bohom. Neváhajú za ním cestovať po celom svete.

"Za to som vďačný. Je nádherné mať také fanúšikov po celom svete a zvlášť tu vo Wimbledone, ktorý je posvätný. Musím vám povedať, že pre mňa podpora divákov znamená skoro rovnako bet 365 ako víťazstvo. Tu na centrálneho kurtu je zakaždým skvelá atmosféra, "povedal Federer.

Hoci iní tenisti v jeho veku pomaly končí kariéru, on chce divákov elegantným štýlom baviť ďalej. A treba sa v All England Clube ešte dočká ôsmeho titulu.Tisícom priaznivcov by určite urobil radosť.

bet365 stavky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára