piatok 21. júla 2017

Čech si v Liberci užil koleso a rozdal podpisy fanúšikom

V sobotu predpoludním priletel z Londýna, do Liberca dorazil autom po pol jednej a v jednu sa na poslednú chvíľu v čiernom drese prirútil na štart patnáctikilometrovou fitness jazdy. Ostatní cyklisti boli na českú športovú celebritu zvedaví a jej prítomnosť ocenili aj potleskom.

Petr Čech sa na jeseň stal spolumajiteľom spoločnosti, ktorá usporadúva cyklistickú sériu Kolo pre život. Sľub, že sa niektorého závodu zúčastní osobne, splnil práve v Liberci.Svoju cyklistickú premiéru vklínil medzi posledné stretnutie svojho londýnskeho klubu Chelsea a kvalifikačný zápas českej reprezentácie.

Kvôli časovej tiesni zvolil v Liberci len najkratšej závod na 15 kilometrov, ktorý je skôr výjazdom než skutočným závodom. "V Liberci som bol niekoľkokr� �t, ale nikdy som nemal možnosť prejsť sa tu na bicykli.Vďaka peknému prostrediu mi úplne uniklo, že sme išli trištvrte hodiny hlavne do kopca, "povedal český futbalový brankár číslo jedna.

vytýčenie trasu zvládol takzvane" na pohodu ", aby sa po dlhom cestovaní z Thajska a Austrálie , kde bol s Chelsea na turné, úplne nestrhal. "Dokázal by som obísť aj tridsaťkilometrovej trať, ale to by som musel mať viac času, párkrát sa predtým prejsť a sport stavky hlavne necestovať z Austrálie, ako sa mi to podarilo tento týždeň. Myslím, že tých pätnásť kilometrov pre mňa nakoniec bolo tak akurát, "uviedol slávny gólman.

Na bicykli toho celkovo moc nenajazdia, občas si len vyrazí niekam s deťmi. "Tu som si stavkove bonusy to ale užil so všetkým, pretože v Anglicku zas takýchto možností prejsť sa po les e nie je.Tam si musí človek trasu starostlivo vyberať. "

tridsaťstupňovej horúco mu nakoniec ani nevadilo. Na turné s Chelsea totiž v minulých dňoch zavítal aj do thajského Bangkoku, kde bolo tridsaťpäť stupňov v tieni a k ​​tomu obrovské vlhko. "Navyše na bicykli okolo vás fúka vietor, takže to nie je žiadny problém," smial sa Čech v cieli v libereckom športovom areáli Vesec.


Teraz ho čaká s ostatnými reprezentantmi príprava na piatkové stretnutie na Islande, kde budú Česi obhajovať prvé miesto v skupine a kvalifikácia na Euro 2016. Až potom podľa svojich slov bude riešiť svoju klubovú budúcnosť.

v Chelsea toho totiž v poslednej sezóne moc neodchytal a dá sa očakávať jeho prestup inam.Medzi horúce kandidátmi patrí napríklad ďalší londýnsky klub Arsenal.

"Podľa dohody sa sústredím na to, aby som odohral čo najlepšie zápas s Islandom a v nasledujúcich týždňoch si potom s agentom Viktorom Kolářom a ďalšími sadnem, zvážim všetky možnosti a vyberiem si. Teraz o svojej budúcnosti nemám vôbec jasno a ani som to zatiaľ neriešil, pretože sezóna ešte neskončila, "povedal Čech.

Len on sám tuší, aká destinácie by pre neho bola tá najlepšia. Zatiaľ to však nechce komentovať. "Tých možností môže byť niekoľko, ale zatiaľ žiadna konkrétna nie je. A pokiaľ ide o špekulácie v médiách, tie som v posledných dňoch ani nemal čas nejako sledovať.Navyše mi k ničomu nie sú.

Len ja viem, ako celá situácia vyzerá, a až sa vyjasní, bude pokoj. "Roky žije v Londýne, kde už si jeho rodina zvykla. Nebude sa rozhodovať aj podľa toho? Na túto otázku futbalový brankár odpovedal po cyklistických pretekoch v Liberci diplomaticky: "Prioritou pre mňa bude futba lová stránka, ale aj to, aby ľudia okolo mňa boli spokojní."

Tréner Mourinho sa netají tým, že by Petra Čecha rád udržal v Chelsea, takže ktovie. "Na odchode zatiaľ nie som," upozornil Čech. "Stále mám platnú zmluvu na rok. Ak odídem, alebo nie, na tom sa musia dohodnúť všetky strany. "

Otázkami na futbalovú budúcnosť sa Čech nenechal v Liberci rozhodiť a po pretekoch ochotne rozdával cyklistom podpisy a spoločne sa s nimi fotil.Zdalo sa, že si svoju premiéru čoby pretekár aj majiteľ cyklistické stajne, naozaj užíval.

stavkovanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára