utorok 11. apríla 2017

Shelly-Ann Fraser-Pryce mocnosti až tretina svetové šampionáty 100m zlata

Ak chcete pochopiť ohromujúci zlepšenie Dafne Schippersová šprint - zlepšenie, ktorá ju vzal do majstrovstiev sveta 100m striebornú medailu za Shelly-Ann Fraserová v pondelok večer - jeden musí ísť späť do malej rakúskej poľa v máji.

To bolo tam, a zároveň čelí Jessica Ennis-Hill a najlepší heptathletes na svete v prestížnom Hypo zasadnutí v Götzis, že Schippers zranené koleno počas skoku vysokom a rozhodol sa zaviazať k šprintovať, ako multi-military , To bol výsledok - pruh vedľa Fraser-Pryce, najväčší žena 100m bežec jej éry, možno v akomkoľvek veku, bez ohľadu na to, aké knihy rekordov povedať o Florence Griffith-Joyner.A to bol skutočný Barnstor mer zo závodu, príliš.

Jamajský, ktorý ju pletenca zafarbená zelená a čelenka sedmokrásky okolo jej čela, vyrobené výbušniny, takmer perfektný štart a nadviazanie štyroch meter pod vedením polovice. Ale to ukážka flower power bol kontroval bythe lietanie Holanďanka Schippers, ktorý začal na motore v priebehu druhého 50m a bol rýchlo uzatvára len pre linku prísť príliš skoro.Potešený Fraser-Pryce vzal víťazstvo v 10.76sec s Schippers sekundu 10.81, čo je podstatný osobné najlepší a štvrtý najrýchlejší čas Európana a americkú Tori Bowie tretí v 10,86.

Fraser-Pryce má teraz vyhral tri svetové a dva olympijské tituly 100m, ale povedala to posledné úspech bol "niečo výnimočné".

"som naozaj nadšený, že som sem prišiel a obhájil svoj titul," povedala.


"Je to o tvrdej práci. Je to o tréningu cez bolesť.Je to o obetiach. "Fraser-Pryce tiež povedal, že kvety vo vlasoch jej pomohla ísť rýchlejšie. "Páči sa mi farby, chcem byť jasné a odvážne, takže pre mňa je to o tom byť šťastný a pokojný na štartovej čiare," povedala. "Nech mi pomáha relaxovať ma linka pomáha."

Vzhľadom k zameraniu na skôr zakázaných šprintérov na týchto majstrovstvách, to je jedine správne uznať Fraser-Pryce môže mať tiež mali nejaké umelé - v prípade zdanlivo náhodné - pomoci v minulosti. V roku 2010 pôsobila zákaz šesťmesačné potom, čo sa zistilo, že vzorka moču, aby obsahovali zakázané omamné oxykodón, ktoré sú podľa nej pochádzala z liek proti bolesti Betclic-Bonus zadarmo na bolesti zubov, ktoré boli predpísané pre jej tréner.Avšak, Fraser-Pryce tiež uznal, že urobil chybu a bola zodpovedná za čokoľvek dala vo svojom tele

Ďalšie jamajský fi nalista, Veronica Campbell-Brown -., Ktorý skončil na štvrtom mieste v 10.91 - takisto pozitívne testovaný zakázané diuretikum v roku 2013, ale neskôr bol očistený Medzinárodný športový súd.

Schippers bol potešený jej rozhodnutie stať sa čistým šprintér. "Bolo to ťažké vybrať, pretože mám rád sedemboj, ale som veľmi spokojný so striebrom," povedala. "Mám problémy s kolenom v skoku do výšky, takže keď som sa snažil v Götzis, ktorý bol, keď som sa stal šprintér."

Britská Asha Philip však zostala frustrovaná po ukončení siedme miesto návesom finále v 11,21. "Neviem, kam idem zle, aby som bol úprimný," povedala. "Naučil som sa veľa s mojím trénerom Stevom Fudge, v tomto roku, a to je práve to všetko dávať dohromady.Začínam prvý bit vpravo lepšie ako inokedy, ale ja som jednoducho nedostanú, že koniec bit doprava. Nechápem, kam idem zle, alebo ako budem ju ale v budúcom roku Myslím, že to bude fungovať oveľa lepšie zlepšovať. "

Je to lepšie správou pre Britániu v pánskej 400 m as Rabah Yousif, 28, bežal celý život to najlepšie z 44,54 zaistiť miesto vo finále. To stačilo, aby ho pretiahnuť ako najrýchlejší kvalifikant, kde bude čeliť olympijský víťaz Kiran James, majster sveta LaShawn Merritt a Isaac Makwala, ktorý beží najrýchlejší čas v tomto roku.Nie že by mu zdá príliš starosti.

"Očakával som sa ísť rýchlejšie, aby som bol úprimný, ale ja si vezmem," povedal Yousif, ktorí prišli do Británie ako žiadateľ o azyl zo Sudánu. "Úprimne povedané, ak sa spýtate, niektorí z mojich spoluhráčov, chcel som o tom britskej zázname. Som chamtivý človek. Nikdy nie som spokojný, kým som si to, čo chcem, a ja ani neviem, čo chcem. "

Keď bol požiadaný, či si je istý, prikývol. "Som si istý, pred finále, som. Idem vyhlásiť vojnu teraz.Chystám sa naháňať po medailu. "Avšak, brit ský kapitán, Martyn Rooney, nebol schopný ukázať svoju najlepšiu formu a skončil dobre po ihrisku v jeho semifinále.

K dispozícii bol šok v pánske skok o žrdi ako francúzsky svetová rekordérka a olympijského víťaza, Renaud Lavillenie, môže trvať len bronzovú za 21-ročný Kanaďan Shawn Barber. Holiča prvýkrát odbavenie 5.90 bolo tiež dosť poraziť nemeckú Raphael Holzdeppe, ktorí tiež vyčistený 5,90, na countback.

Pánska 3000 m steeplechase premenil predvídateľného Keni 1-2-3- 4, s Ezekiel Kemboi kopal ďalej v poslednom kole poraziť svojich krajanov Conseslus Kipruto a Brimin Kipruto.Američan Evan Jager, ktorý bol tak pôsobivý v tejto sezóne, mohol dokončiť iba šieste miesto.

Ženský 10000m vyhral Keni Vivian Cheruiyotová, ktorá sa konala mimo svojej etiópskej súperov gélom burkaová v pomalom závodu. Britský Kate Avery skončil 15. a povedala, že by sa zlepšila "Chcem byť tam súťažiť v takej atmosfére, chcem sa bude súťažiť s tými najlepšími a ja sa tam dostať"

Druhá finále noc, ženský trojitý skok, vyhral kolumbijského obhajuje majstra sveta, Caterine Ibargüenová s 14.90m.World atletike majstrovstvá: Beijing 2015 - tri dni žiť! Prečítajte moreWorld Athletics Championships 2015: tri dni - v obrázky Viac

Betclic-Viac informácií

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára