pondelok 10. apríla 2017

Jason Day vzdáva hold rodiny potom, čo nakoniec dokončil ťažkú ​​cestu

Emotívny Jason Day odráža na hlbokých obetiach jeho matkou po vyhlasovať svoj prvý veľký titul, US PGA Championship, v nedeľu večer vo Wisconsine.

Deň otca, Alvin, zomrel, keď golfista bolo iba 12 rokov. Ktorá vyvolala obdobie nepokojov v živote mladíka, ktorá vyvrcholila v Dening, jeho matka, ho poslal do internátnej školy v snahe zmierniť jeho správanie a zvýšiť svoju golf. Oboje, netreba hovoriť, vyšlo najavo. Jason Day zadrží Jordan Spieth vyhrať US PGA na Whistling Straits Viac

Day roniť slzy radosti ešte pred vŕtanie otvorov pod pozor na rekordné hlavnej celkom 20 pod par.Porazil Jordan Spieth, novo korunovaný svetový No1, na druhom mieste o tri ťah y.

"Som toľko zmenil od miesta, kde som bol a čo som videl ako dieťa k miestu, kde som teraz, "povedal Day. "Myslím, že je to proste úžasný pocit, úžasný príbeh, aby skutočne byť schopný povedať ľuďom, dať im možnosť nahliadnuť na to, čo som cítil a emócie, ktoré som si prešli vyrastal ako dieťa v Austrálii a stráca ocka moc mladý. Nemám potuchy, kde som mal, čo by som robil, pravdepodobne nebude robiť nič moc. A ja by som nemal byť náročný sám a snaží sa lepšie, keby som nemal ľudí, ktoré mám vo svojom živote dnes.

"To je dôvod, prečo mnoho emócií vyšiel na 18 rokov.To je dôvod, prečo mnoho emócií vyšiel na mňa. Len vedieť, že moja mamička vzala druhú hypotéku sa na dom, požičal si peniaze od tety a strýka, len preto, aby ma preč od miesta, kde som ísť do školy, sedem hodín jazdy.

"Spomínam vyrastal, boli sme chudobní. Spomínam si, sledoval ju znížiť trávnik s nožom, p retože sme si nemohli dovoliť opraviť kosačku. Spomínam si, že nemajú nádrž na teplú vodu, takže sme museli použiť kanvicu na horúce sprchy. Takže, viete, my by sme dať kanvicu a ísť osprchovať, a potom moja mamička príde priniesť tri alebo štyri kotla v, len preto, aby im zahrievať.A to bude trvať päť, desať minút každý kanvice ohriať.

"Takže stačí, aby mohli sedieť pred vami dnes a premýšľať o tých príbehov, dostane ma emocionálne s vedomím, že som m víťaz PGA teraz a je to dobrý pocit. "

Medzi tie vydávať gratulácie smerom deň bol Greg Norman, ikona austrálskeho golfu, ktorý bol neustálym zdrojom povzbudenie nielen pre nový šampión US PGA, ale tiež bývalý víťaz Masters Adam Scott.

"Greg bol trochu pred mojím časom, ale iba pomoc, zakaždým, že som v hlavnom šampionáte, zakaždým, keď som hrať v prípade PGA Tour že som blízko a ja nedokončil, Greg je tu, aby mi poslať tex t a povedal:, Nebojte sa o tom, budete mať veľa z nich, držať hlavu hore, neustále v pohybe vpred, neprestávajte bojovat.'Věci takto, "prezradil deň.

" bol taký veľký majster a byť schopní odraziť nápady z neho odraziť radu z neho…Povedal som mu, po poslednom Žralok Shootout,, Bolo tam niečo, čo ste videli v mojej hre, ktoré by mohlo zlepšiť? 'A tak sme sa o tom bavili. A aby bolo možné mať golfista, ktorý bol No1 vo svete 331 týždňov, je úžasné mať túto radu "US PGA Championship 2015 -. V obrázkov Viac

Day vyhradené najviac zvláštne hold pre jeho caddy a tréner, Colin Swatton. "On ma prevzatý z chlapca, ktorý sa dostáva do bojov doma a opíja na 12 a nie smeruje správnym smerom k hlavnej majster," povedal 27-ročný. "A tam nie je veľa vozov, ktoré možno povedať, že v mnohých športoch. Tak on znamená pre mňa celý svet.Milujem ho na smrť. "

Day priznal strach z zaostáva za ďalší z najväčš ích etáp golfových riadil ho na Whistling Straits. Začal deň štyria s dva zastrelil náskok Spieth, jeho hranie partner, ktorý sa snaží vyhrať tretí major zo štyroch v roku 2015.Keby nevyhral, ​​Day odhalil, aké ťažké by to bolo zvládnuť.

"Bolo by veľmi ťažké pre mňa, aby sa vrátil z veľkého šampionátu, ako je to v prípade, že som nedokončil ho , "povedal Day. "S vedomím, že som mal 54-jamkové viedol alebo delenom vedenie 54-jamkové za posledné tri päťky a nie je schopný dokončiť, bolo by to ťažké pre mňa psychicky, aby skutočne akosi vrátiť z toho.

"Aj keď mám pocit, že som pozitívna osoba, myslím, že v zadnej časti mojej mysli, niečo, čo by vyvolalo a ja by som preč,, možno nemôžem dokončiť ho '.

"Jordan mi povedal do bodovacieho chate,, Neexistuje nič, čo by som mohol urobiť.' je to dobrý pocit, keď niekto ako Jordan, ktorý hrá golf fenomenálny teraz hovorí, že.Pretože to znamená, že všetko nechal tam na golfovom ihrisku a svoju vôľu v tomto týždni bolo len o toľko lepší, rovnako lepší ako všetci ostatní. A že sa cíti dobre pre mňa, pretože som bol posledný muž stojaci, čo je skvelé. "

Day, ktorý je NO3 na svete, má už postavenie Spieth v jeho pamiatok. Medzi touto dvojicou a Rory McIlroy, širší kontext sa týka pevného zdravia na vrchole svetového golfu.

"Kým som zdravý, mám pocit, akoby som tam bude dlhá doba, "trval na svojom Day. "Stále chcem dosiahnuť tento cieľ No1 baňa, ktorý má byť najlepším hráčom na svete. Som stále motivovaní a stále veľmi hladní, že aj po tomto víťazstve. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára