piatok 27. júla 2018

Plíšková: tenisz megjegyzés nem tartja a kapitányom. De van egy pont

A pontszám 0: 1 az ő álláspontja egyértelmű kedvence az udvarnál nem volt túl jó. Karolína Plíšková érezte a nyomást, nem okoz unibet mobil sportfogadás csalódást a teltházas arénában Ostravar. Igazítása az első fordulóban Fed Cup Larával Arruabarrenaovou azonban nyert (6: 4, 7: 5). Bár a játék nem volt elégedett.

„Már küzdöttem vissza, hogy ez az volt," írta le Plíšková. "A szolgáltatás jó volt, azt hiszem egyébként, ott lenne a hiba előtt."

A második set've elfordította a setbol riválisok. Ahogy volt, abban a pillanatban?
„Volt egy ilyen fura. Gyorsan kellett egy 40: 0, majd a megállapodást, és ebből a majd ő setbol. Elh atároztam, hogy menjen előre! Játszottam egy aktív és jól szerencsére dolgozott ki.Egy ideig, rájöttünk, hogy ez lehet, hogy a harmadik szett, de szerencsére tenyeres játszott aktívan és drágakő jól ment. „

Hogyan voltál a teljesítmény elégedett? < br /> „volt, egy fontos pont, bár nem volt egy tenisz valahogy. Pont számít, és unibet online fogadási ez az egyik egy. Ez volt a unibet fogadási bónuszt kötelessége. Tenisz nem kommentálta is lehetne javítani sokféleképpen, de volt egy pont. Ez nem könnyű, hogy bírósághoz 0: 1, és bár én megafavorit ellene. Azt kívánta, hogy jól, bár nem voltam elégedett a bíróság. Megpróbáltam figyelmen kívül hagyni a játékot, és egy pont. A kapitány tartotta bennem fennmaradásáért. „

Egy év után szünet játszani otthon ú jra, hogyan érezte magát?
" Azt hittem, hogy egy ilyen furcsa játék ismét a Cseh Köztársaságban. Úgy értem, nem játszott tavaly, semmi otthon.Azt hittem, hogy egy ilyen különleges. A hangulat jó volt, igen, de mindketten is a Barca úgy érezte, egy kicsit ideges. Külső nyomás egy kicsit kisebb. De egy jó tapasztalat újra. „

Mi ösztönözte, hogy megfeleljen Nagybácsik Muguruzaovou?



" Láttam egy kicsit az öltözőben, és néztem az első voltam elég ő látta élőben. Ez a játék valószínűleg nem fog túl sokat, mert Bara egy teljesen más játék, mint én. Tehát egy taktikai helyén ami valószínűleg nem fogok semmit. Tudom jól Muguruzaovou játszottunk utoljára együtt az unibet kifizetés módok év végén. Elég ő itt ül, a felület egy kicsit lassabb játszik egy kicsit jobban. Megpróbálom, hogy a dolgokat a korábbi játékok és látni. Ha jól szolgálják, kaptam egy nagy lehetőséget. Számomra ez biztosan meg fogja találni a nagyobb töltés „.

unibet regisztrációs bónusz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára